Asiakkaan asialla - vaikuttava asiakaspalvelu ja -kokemus 21.09.2018
14.11.2018 - 15.11.2018

Ilmoitan tähän koulutukseen: 

Asiakkaan asialla - vaikuttava asiakaspalvelu ja -kokemus
Oulu 14.11.2018 - 15.11.2018

Mikä on asiakaslupauksemme?
Miltä toimintamme näyttää asiakkaan silmin?
Millainen työn tekeminen tuo arvoa asiakkaillemme?
Miten johdamme ja mittaamme asiakaskokemusta?
Hyvä asiakaspalvelu - miten toteuttaa sitä käytännössä?

Hyvästä asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta on muodostunut tavoiteltuja kilpailuetuja - pelkästään hinta tai tuote ei enää luo kestävää erottautumista markkinoilla. Yrityksen palvelukulttuuri näkyy suoraan asiakkaalle. Vaikuttavan asiakaskokemuksen saavuttamisessa asiakaspalvelun rooli on merkittävä. Viimeisen päälle hiottu kohtaaminen epäonnistuu, jos yrityksen työntekijä ei oikeasti ole kiinnostunut asiakkaasta ja hänen auttamisesta.

Digi- ja mobiiliaika on tehnyt asiakkaista yhä vaativampia: parempi asiakaskokemus edellyttää paljon parempaa suoritusta kuin aiemmin. Erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen vaaditaan uudenlaista lähestymistapaa.

Tässä valmennuksessa tarkastelemme ja saat uusia työkaluja ja malleja asiakaslähtöisen toiminnan arviointiin ja kehittämiseen, asiakaskokemuksen rakentamiseen ja parantamiseen sekä henkilökohtaisten vuorovaikutustaitojen kehittämiseen.

Tervetuloa mukaan!

  Hinta: 700€ + alv 24%   
     
  Yhteyshenkilöt:Jurvelin Minna  
  Puh:050 5701 618  
  sähköposti:minna.jurvelin@pohto.fi  
     
   Rakennuskoski Tiina  
  Puh:050 5900964  
  Fax:08 - 5509 840  
  sähköposti:tiina.rakennuskoski@pohto.fi  
Käytämme sivustollamme evästeitä. Jatkamalla sivustolla, hyväksyt evästeiden tallentamisen laitteellesi. Lisätietoja
Hei, voinko auttaa?

Livechat on suljettu

Olemme seuraavan kerran avoinna torstaina 09:00-11:00

Voitte ottaa meihin yhteyttä myös tällä lomakkeella. Vastaamme viestiinne mahdollisimman pian.

Olet jonossa Sulje
Hei, olet jonossa sijalla ?. vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Kiitos!